Za hodinu spolu zistíme, či má tvoj projekt potenciál

Za hodinu spolu zistíme, či má tvoj projekt potenciál


Trápne predajné okienko?
Nemusí to tak byť.

Pravdepodobne už nejaký čas sleduješ môj newsletter. Alebo si dostal osobné odporúčanie od niektorého z 200+ spokojných klientov.

Teraz si obzeráš môj web a možno po prvý krát zvažuješ, že by si si nejakú konzultáciu možno aj objednal.


Stále si tu?

Ulahčím ti to.

A posuniem ti 7 dôvodov prečo by sme na tvojej ďalšej kampani mali robiť spolu.

1. Nie som zelenáč. Rukami mi prešlo 100+ úspešných projektov


Za ten čas som videl všetko. Projekt, ktorý získal $2 milióny. Taký, ktorý uspel s nulovým budgetom. A tiež projekt, kde sme znížili CPL zo $140 na $0.87.

2. Od A do Z som viedol 7 svojich kampaní. Všetky uspeli

Pre porovnanie, pravdepodobnosť úspechu crowdfundingovej kampane je 34%. Šanca, že všetky kampane uspeli so šťastím je 0.05 %.

3. Neverím v šťastie. Pracujem s dátami. Neklamú

Pred spustením kampane robím niekoľko kôl testovania. Kvantitatívneho aj kvalitatívneho. Po ňom ti buď odporučím spustiť kampaň. Alebo ti ušetrím čas.

4. Sám vediem firmu. A viem aké to je
obuť si podnikateľské topánky

Viem, na ktorých veciach môžeš ušetriť. Pomôžem ti neminúť tisícky na PR. Upozorním ťa, keď sa bude chcieť na tebe nabaliť agentúra. A podržím ti stranu.

5. Nie som úzkoprstý špecialista. Dám ti pohľad na všetko

Môžeš sa na mňa obrátiť s čímkoľvek. Zvládnem plánovanie, rozpočtovanie, lead gen, dizajn stránky, copywriting, video, odmeny, tracking, media plán aj procesy.

6. O crowdfundingu veľa píšem. Zadarmo

Moje články na Medium majú viac ako 100.000 pozretí. A ak si prečítaš archív môjho newslettera, ušetríš si tým základné otázky a tým pádom aj peniaze.

7. Nerobím to preto, že musím. Ale preto, že to milujem

Nie som marketingová agentúra, ktorá potrebuje 300% rast. Nepotrebujem to. Na moje služby nikdy nebežala platená reklama a aj tak si medzi projektami vyberám.

Nikdy si neberiem viac ako 2 projekty súbežne.
Zisti, či si budeme vyhovovať